Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ



Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
1. Τίτλος πακέτου/ Εταιρεία παραγωγής/Συντελεστές/ Έκδοση/ Ημερομηνία Έκδοσης
2. Θεματική ενότητα που διαπραγματεύεται σε σχέση με το ΑΠ (Μάθημα - Τάξη) / Ειδικό
θέμα ή θέματα που διαπραγματεύεται
Β. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
1. Ελάχιστο απαιτούμενο hardware (τύπος επεξεργαστή, εκτυπωτής, ελάχιστη μνήμη RAM,
δίκτυο, διαθέσιμος χώρος στο σκληρό δίσκο)
2. Βέλτιστες ρυθμίσει; οθόνης.
3. Απαιτούμενο επιπλέον software
4. Διαδικασία εγκατάστασηξ, Διαδικασία κατά το πρώτο «τρέξιμο» (κωδικοί κ.λπ.)
Γ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
1. Σχεδίαση οθόνης (χαρακτηριστικά κειμένου, χαρακτηριστικά εικόνων, κινούμενε; εικόνεξ,
διαγράμματα, video)
2. Ήχος
3. Πλοήγηση (τρόπος παρουσίασης συνδέσεων, δυνατότητα δημιουργίας διακλαδώσεων από το
χρήστη, βοηθητικά μηνύματα, βοηθητικά στοιχεία για την πλοήγηση)
Δ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
1. Διαχείριση λογισμικού από το δάσκαλο (Περιεχόμενα, οδηγίες για την πρώτη εφαρμογή
στην τάξη, δυνατότητες αποθήκευση; περιορισμένου αριθμού στοιχείων του περιβάλλοντος
2. Διαχείριση της τάξης από το δάσκαλο (ατομική χρήση, ομαδική χρήση, ολόκληρη η τάξη)
3. Υλικά διδασκαλία; που προτείνονται (φύλλα εργασίας για τους μαθητές, εργασίες ελέγχου προόδου μαθητών)
4. Ανάγκες που διαπιστώνονται ως προς τα υλικά διδασκαλίας που προτείνονται
5. Δυνατότητες του δασκάλου ως προς τα υλικά διδασκαλίας που προτείνονται - Ο ρόλος του
δασκάλου στη διδασκαλία (Ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία; Παρέχει πληροφορίες και
γνώσεις;
Ε. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Υ ΛΙΚΟΥ
1. Οδηγίες για την οργάνωση - διαχείριση της τάξης
2. Σενάρια
3. Φύλλα εργασίας
4. Γενικές οδηγίες για την υλοποίηση σεναρίων - φύλλων εργασία;
5. Προτάσεις αλλαγών
Στ. ΘΕΩΡΗΤΙΚ.Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
1. Με ποια θεωρία για τη μάθηση συνδέεται το λογισμικό;
2. Με ποια θεωρία για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου συνδέεται το λογισμικό;
3. Σε ποια γενικότερη κατηγορία λογισμικών εντάσσεται;
4. Προτάσεις για δημιουργική αξιοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου